5
(1)

Loading

פנלופה דגלאס – Penelope Douglas
450 עמודים במודפס

"מסתבר שהבחורה עליה אני חולם שייכת לבן אדם היחיד בעולם
שלהכאיב לו יהרוג אותי
"

ספר מקסים שובה לב! התאהבות אסורה בין שני אנשים שנמשכים אחד אל השני ויש להם דילמה גדולה לפתור. מה שעובר על שניהם במיוחד על פייק זה לא פשוט. הוא צריך לפתור הרבה דברים לפני שהוא ירגיש חופשי לאהוב את ג'ורדן.
שתי דמויות מקסימות, ג'ורדן ופייק, ג'ורדן נערה בת 19 שעברו עליה חיים לא קלים, היא נאלצה להתבגר מהר מידי.
יש לה משפחה שלא שמה בכיוון שלה. כמה כאב לי על הילדה הזאת שנאלצה לחוות את החיים האמיתיים מגיל צעיר בגלל שלא היה לה ברירה.
פייק בן 38, יש לו בן בגיל של ג'ורדן. פייק לא מצטייר לי כדמות חזקה, הוא יעשה הכל בשביל הבן שלו שלא בדיוק סופר אותו, הוא גדל אצל אמא שלו שהסיתה אותו נגדו.
הוא הפך לאבא בגיל 19 ונאלץ לצאת לעבודה כדי לפרנס את הבן שלו וגם לגדל אותו כי אמא שלו כלבה אמיתית. הוא נתן את רוב חייו בשביל הילד הזה. הוא נותן לילד שלו קול לדרוס אותו ואת הרצונות שלו הכל רק שיחזור להיות איתו בקשר.

קול וג'ורדן עוברים לגור עם פייק, כדי לחסוך כסף, קול חתיכת סמרטוט הוא רק רוצה לבלות, לשתות הוא בקושי עובד, לעומת זאת ג'ורדן חרוצה, עובדת קשה, לומדת והיא אפילו שוקלת לעבוד בבר חשפניות בשביל להרוויח יותר כסף.
אחרי שקול הרס את הבית הקודם שלהם ובעל הבית פינה אותם. הם עוברים לגור עם אבא שלו בתנאי שהם יעזרו בבית, בתמורה הם לא צריכים לשלם כלום.
הקטע היפה שג'ורדן פייק נפגשו מספר ימים קודם בקולנוע ביום ההולדת שלה. פה נוצר קשר הם מאוד נהנו יחד ובסיום פייק מגלה שג'ורדן יוצאת עם הבן שלו.

העלילה קצת כבדה ולוקח זמן להתרגל, היו רגעים שנזכרתי בספר הזה (משחק אליפות), אני בעד משחק מקדים ולא צריך לקפוץ ישר למיטה אבל כאן הסופרת לקחה את הזמן שלה וצריך סבלנות כי ברגע שמתרגלים נהנים מהספר. תיהיו סבלניים הספר שווה את זה למרות שהחצי הראשון קצת כבד, אחר כך זה מתחיל לזרום.
העלילה מסופרת מנקודת המבט של שתי הדמויות הראשיות.

ברגע שהם גרים יחד, פייק וג'ורדן מתחילים לפתח רגשות אסורים, מרגישים את הכימיה בינהם, התשוקה בינהם רותחת. פייק רוצה את ג'ורדן אבל מבין שהיא החברה של הבן שלו ואסור לו, מה גם שהפרש הגלאים בינהם מרתיע אותו. בעיניו היא ילדה, הבעיה שזאת ילדה שהוא מאוד נמשך אליה. אמרתי דילמה…

"אני יודע שהיא לא יכולה להיות שלי, אבל זה עדיין לא נפסק. התשוקה והצורך"

ג'ורדן תופסת את קול עם מישהי אחרת והוא עוזב את הבית, פייק משכנע את ג'ורדן להישאר לגור איתו בבית. הוא לא מסוגל לראות אותה עוזבת.

"היא נועצת בי מבט, אבל אני מסרב להביט בה, פוחד שעיניי יגידו לה יותר ממה שאני חשף, או יגלו את מה שמהדהד בפאתי מוחי – הדבר הזה שאני לא רוצה להתמודד איתו"

הכימייה בינהם מושכת אותם אחד אל השני בעבותות קסם והם נכנעים לה. פייק מקבל רגליים קרות ומחליט להיפרד ממנה. הוא מבריז לה וג'ורדן נפגעת מאוד. הוא חוזר הבייתה ומגלה שג'ורדן נעלמה.
הוא מצליח לפייס אותה וחושב שהוא מתחיל להתאהב בה. הוא מעולם לא הרגיש ככה. הוא חושש שהבן שלו יגלה את מה שקורה והוא מעדיף להסתיר את מערכת היחסים עם ג'ורדן. הוא עד כדי כך חושש ממה שאנשים יגידו שהוא פוגע בה.

"אני מנמיך את קולי, כמעט לוחש. אני לא יכול לאבד אותו, אני אומר לה, היא משתתקת, וכל מה שאני שומע הוא נשימתה. לבסוף היא מסתובבת ומביטה בי בשלווה. אני יודעת, היא אומרת ברכות. אז אתה צריך לאבד אותי"

לסיכום: רומן מקסים ומרגש שמוכיח שלאהבה אין גיל, סיפור אהבה שמצליח כנגד כל הסיכויים.
בואו נדבר על סקס, יש בעיקר בחלק השני של הספר.

4 כוכבים במדד שלי
המלצה על ספר של אל קייסי בוער ולא נשרף

תקציר:

ג'ורדן
הוא הכניס אותי לביתו, כשלא היה לי לאן ללכת.
הוא לא מנצל אותי, פוגע בי, או שוכח אותי. הוא לא מתייחס אלי כאילו אני כלום, לוקח אותי כמובן מאליו, או גורם לי להרגיש לא מוגנת.
הוא זוכר אותי, צוחק איתי, ומסתכל עליי. הוא מקשיב לי, מגן עלי ורואה אותי. אני יכולה להרגיש שהוא מביט בי מעבר לשולחן ארוחת הבוקר וליבי פועם בחוזקה כשאני שומעת אותו נכנס לשביל הגישה.
אני חייבת להפסיק את זה. זה לא יכול לקרות.
אחותי אמרה לי פעם שאין גברים טובים, ואם אמצא אחד, הוא כנראה לא פנוי.
רק שפייק לוסון הוא לא זה שלא פנוי.
זו אני.

פייק
הכנסתי אותה לביתי, כי חשבתי שכך אוכל לעזור לה.
היא תבשל כמה ארוחות ותנקה קצת בתמורה, זה יהיה סידור קליל.
אך ככל שחולפים הימים הופך הסידור הזה לכל דבר מלבד קליל.
אני חייב לעצור את מחשבותיי מלהיסחף אליה, להפסיק לעצור את נשימתי בכל פעם שאני פוגש בה.
הבעיה היא שככל שדרכינו שבות ומצטלבות כך היא הופכת לחלק ממני.
אסור לנו להיכנע ולהתמסר לזה. היא בת תשעה עשרה ואני בן שלושים ושמונה.
ואבא של חבר שלה.
אם חשבתי שאוכל להדחיק את רגשותיי, הגורל צחק עלי, עכשיו שניהם עברו לגור בביתי.
נערת יום הולדת

מוזמנים לדרג את הספר

5 / 5. דירוגים 1

Let us improve this post!

(Visited 758 times, 3 visits today)