3.3
(3)

Loading

סנדרה בראון
Coleman Family Saga by Sandra Brown
342 עמודים

"מהרגע שפגש אותה נלחם ברגשותיו, אך היא הפכה לחלק חשוב בחייו אף יותר ממה ששיער. הוא היה המום עד עומק נשמתו. אך שוב לא רצה להילחם ברגשותיו"

ספר ראשון בסדרה ועומד בפני עצמו "סאגת משפחת קולמן"
תקראו לי מיושנת שנתקעתי בעבר ומי קורה את הספרים האלה בכלל ? אני אומרת הפסד שלכם. יש ספרים  שהם ממתקים לנפש אף פעם לא נס ליחם.
עברו שנים מאז שהספר יצא ואני כל פעם חוזרת אל הספר הזה בחיבה, אני בספק אם ניתן אפילו להשיג את הספר הזה אולי בספריות במדף הרומן הרומנטי.
סנדרה בראון יודעת לכתוב והלוואי שהיו עוד ספרים בסגנון. מזכיר את הרומן הרומנטי של פעם אבל כתוב בצורה הרבה יותר טובה.

הגיבורה הראשית לידיה בריאנט, אישה מדהימה ותמימה כאחת, שני הניגודים האלה קיימים באישה הזאת שעברה כל כך הרבה בחיים, היא איבדה את אמא שלה, אחיה החורג אנס אותה ואחרי הכל היא לא הפסיקה להילחם וכמה שיותר חזק.
אדמונית, סקסית והיא כל כך תמימה שהיא לא מבחינה כמה שהיא סקסית וחושנית.
בדיוק להיפך היא כמהה להיות כמו האחרות שהן וילון דהוי לעומתה. היא צבעונית, מלאת רוח חיים והיא משב רוח רענן איפה שהיא לא נמצאת.

רוס קולמן, אקדוחן לשעבר שהחליט לחזור למוטב, הוא בורח מהחוק ומסתיר את עברו, אדם קשה, קודר שמוטב לשמור מרחק ממנו, אישתו נפטרה בלידה והשאירה אותו עם תינוק.

לידיה נמצאת ביער ע"י שני ילדים שמצילים אותה, היא אחרי לידה בעקבות אונס שחוותה, התינוק מת בלידה והיא מגיעה אל שיירת הקרונות.
הבן של רוס זקוק לחלב ולה יש חלב להניק. ברגע הראשון שהם נפגשים רוס שונא אותה ואת העובדה שהיא מחללת את זכר אישתו.
הוא מבין שהוא צריך אותה בשביל שתעזור לו עם התינוק והוא לא אוהב את העובדה הזאת והוא דואג לומר לה מידי פעם שהיא זונה (אני רק רוצה להזכיר שהוא בן של זונה עובדה שהוא נוהג להסתיר) ושהיא לא הייתה נשואה כשהיא ילדה, הוא משפיל אותה. לידיה עונה לו בחזרה והיא לא מוותרת לו. 

"הנישואין לא נותנים לך בעלות עליי, אני אמשיך לעשות מה שעשיתי תמיד, ומה שמתחשק לי, ולך אין מה לומר בנושא. יש לי מה לומר בנושא, אני אישתך.
אישתי מתה"

רוס מודע לעובדה שהיא מושכת אותו כמו בחבלי קסם, הגוף שלה משגע אותו יש חשמל אדיר בין השניים ורוס נלחם בו בכל הכוח.
הוא לא מפסיק להזכיר לעצמו שהוא אוהב את אישתו אבל זה לא עוזר לו הוא רוצה את לידיה שבכלל מבולבלת ממה שהיא מרגישה ולא מבינה למה הלב שלה קופץ כל פעם שרוס בסביבה. הם נאלצים להתחתן ונרקמת בין השניים מערכת יחסים יפה. רוס מתגלה כאדם רגיש שדואג ללידיה ויעשה הכל בשביל להגן עליה.

"רוס חש שהוא צולל אל מעמקי נשיותה, היא אפפה אותו, מילאה את נחיריו ואת גרונו. הנערה הייתה התגלמות החושניות והוא מצא את עצמו מתפלש בחושניות הזאת"

לידיה מגלה לרוס את מה שעבר עליה והוא מגלה לה את סודותיו. הוא המום שהיא מקבלת אותו כמו שהוא ולא בורחת. הוא נקרע בין אהבתו לאישתו המתה לבין מה שהוא מתחיל להרגיש כלפי לידיה שיודעת שרוס לא יאהב אותה אף פעם כי ליבו שייך לאשתו המתה.
יש סוד שמעיק על לידיה שהיא מסתירה מרוס, כשהסוד יוצא זה גורם לזה שבני הזוג יפרדו רק באופן זמני כמובן.

כמה תובנות:
ספר כזה בחיים לא היה נכתב היום, היחס לנשים הוא נורא הם פחות נחשבות, הגידופים, הקללות שלידיה חוטפת, היום אין מצב שזה היה עובר.
יש סצינת אונס בין בני הזוג רוס אונס את לידיה זה כמובן נכתב במילים יפות כדי לא לזעזע אבל בתכל'ס זה אונס וכמה סיבות מקילות שהוא מנסה למצוא לעצמו בסופו של דבר הוא מודה בפניה שהוא אנס אותה. היא כל כך תמימה שהיא לא מבינה מה זה אונס.
המוסר הכפול שולט בעלילה, לידיה מצטערת שהיא לא בתולה בשביל רוס אבל מצד שני הוא נוהג לשכב עם זונות מגיל 16 ואין לו שום יסורי מצפון.
לעומת זאת הוא זועם שלידיה שכבה (נאנסה) עם מישהו אחר ודורש לדעת מי הוא.
רוס מגלה שלידיה מדהימה במיטה לעומת אישתו הראשונה (ששכבה כמו בול עץ) ובמקום לברך את מזלו שיש לו אישה כזאת מדהימה הוא שובר את הראש מי לימד אותה ואיך למרות התמימות שלה היא כל כך סקסית.

לסיכום:
ספר מקסים להעביר איתו שעתיים בכיף, רומן קיטשי שהסוף ידוע מראש.
מה עם סקס, פה ושם סצינות עדינות לאורך כל הספר.
הייתי מאוד רוצה לקרוא את ההמשך "לאור השחר העולה" סיפורם של באנר קולמן וג'ייק לנגסטון
אוהבים את הרומן הרומנטי ? התנגדות מושכת של קרול מורטימר

3.5 כוכבים במדד שלי

תקציר:

שניהם היו מנודים שהצטרפו לשיירת קרונות הנוסעת לטקסס. שניהם נוודים, שהצורך לשכוח את העבר איחד אותם. שניהם סיכנו את ליבם ואת חייהם כדי להגיע אל האופק המוזהב.
לידיה בריאנט – אדומת שיער וחושנית, בורחת מסוד מביש ונשבעת שלעולם שוב לא תיתן לשום גבר להתגבר עליה…
רוס קולמן – גבר שחרחר וקודר שעיניו אפלות כאופל עברו, נשבע להתגבר על הפיתויים ולהתכחש לתאוותיו…
הגורל הטיל אותם יחדיו אל אותה דרך פראית, שבה הם נלחמים בכל כוחם נגד התשוקה שניצתה ביניהם. ומאחוריהם דולק אויב אחר, מסוכן לא פחות, נחרץ לא פחות.
ככל שהם מתקדמים מערבה, כן הוא מתקרב והולך… עד שמגיע רגע האמת הבלתי נמנע.
רוס ולידיה, העומדים מול פני המוות, ייאלצו להכיר בכוח אהבתם זה לזו.

מוזמנים לדרג את הספר

3.3 / 5. דירוגים 3

Let us improve this post!

(Visited 694 times, 1 visits today)