5
(1)

Loading

טאמי הוג – Tami Hoag
220 עמודים

"הוא רוצה לעשותה לשלו בדרך הקדמונית ביותר והבסיסית ביותר. מעולם לא חש כך כלפי אישה כלשהי, וכשגופה של לין נכרך חזק ולוהט סביבו, הוא ידע שלעולם לא ירגיש כך שוב"

איזה ספר חמוד! סיפור אהבה בין אריק ללין.
לין היא יועצת בבית מחסה לנערות עבריינות, היא מבינה בדיוק מה עובר עליהן כי פעם היא הייתה בדיוק כמותן.
המילה הראשונה שקופצת לי לראש שאני חושבת על לין שהיא עקשנית, צינית, לא דופקת חשבון לאף אחד ומה שהכי בולט היא לא סומכת על אף אחד.
היא התאכזבה כל כך הרבה פעמים שהיא לא מוכנה לתת אמון יותר.
אישה מאוד חזקה עם עבר בעייתי שמשפיע על ההתנהגות עד היום למרות שעבר הרבה זמן. היא לא חושבת שמגיעה לה להיות מאושרת.

אריק איזה דמות חלומית, גבר שיודע בדיוק מה הוא רוצה והוא רוצה את לין ואין לו ספק שישיג אותה. הוא ממוקד במטרה ורודף צדק. נראה כמו כוכב קולנוע.
הוא התאהב בלין כמעט מהמבט הראשון, מרגע שהוא הביט בעיניה הוא נפל שבוי והוא ידע שהוא יעשה הכל בשביל להשיג אותה ולא משנה לו שהיא דוחה אותו ואת עזרתו. הוא ילחם ולא יוותר עליה.

"נדמה היה לו שהאדמה רועדת מתחת לרגליו האוויר סביבם ניהיה לח וחמים. המחשבות על הוויכוח בינהם התפוגג ואפשרו למוחו להתמקד בדבר אחד בלבד: ברצון לנשק אותה"

לין עובדת כיועצת "בבית אופק"  בית לנערות שאיבדו את הדרך בחיים, בית אופק עבר מקום ובמהלך המעבר תושבי המקום מפגינים נגדם הם צרי מוח ועקשניים ומסרבים לקבל את הנערות בברכה.
לין ואריק נפגשים במהלך ההפגנה, לין חושבת שהוא פוליטיקאי שבא להראות נוכחות ולהראות כגיבור שבא לעזרת הנערות ותוך כדי להופיע בחדשות, היא לא מחזיקה ממנו באופן מיוחד.
היא לבושה כבת עשרה ואריק בטעות חושב שלין היא אחת מבנות הבית.
היא מבהירה לו שהיא היועצת.

מתחיל סיפור אהבה בין השניים שלין נלחמת כל הדרך היא לא מעוניינת בסנטור הטוב שובר הלב, היא חוששת שהיא עלולה להתאהב בו.
היא מחכה שהוא יאבד עניין וילך למקומות אחרים אולם אריק נדלק עליה ואין לו שום כוונה לוותר על לין הוא רוצה לדעת עליה הכל.
לין כל כך רוצה את מה שאריק מציע אבל כל כך מפחדת להיפגע שהיא נפרדת ממנו.
שני לבבות נשברים, שני אנשים שסובלים שרוצים להיות אחד עם השני ועדיין לין מתעקשת שהיא לא מספיק טובה בשביל אריק ונפרדת ממנו.

המשיכה המינית בין השניים מאוד חזקה. לין אחרי הרבה זמן שהיא לא חוותה מגע של גבר פתאום גופה משתוקק למגע של אלכס, לרגע היא מרשה לעצמה לא לעמוד על המשמר ופשוט להיסחף עם הרגע.

"לין רעדה מעוצמת התחושות, מעוצמת תגובתה. גופה כמו נמס כנגד גופו של אריק, והאינסטינקט לדבוק בחמימות המנחמת שלו, גבר על האינסטינקט להגן על עצמה. היא הרפתה, והניחה לעצמה להיסחף במערבולת החמה, ולחוות כל טעם, כל מרקם."

לסיכום:
רומן קליל ונחמד להעביר איתו שעתיים בכיף ולסיים עם חיוך.
בואו נדבר על סקס, פה ושם יש תיאורי סקס לא הרבה.

4 כוכבים במדד שלי
המלצה על ספר של אליזבט לאואל מחוק לחוק

תקציר:
במכנסי ג'ינס מהוהים ובשֵׂער כהה פרוע, נראית לין שואו כנערה בגיל ההתבגרות. לכן, אין פלא שסנטור אריק גנתר טועה לחשוב שהיא דיירת ב‘בית האופק‘, ולא היועצת הפסיכולוגית שם.
לא שהוא הולם את דמותו של הפוליטיקאי המצוי, עם מראה כוכב הקולנוע שלו ומבנה גופו האתלטי. אפילו לין – צינית, עקשנית ובהחלט לא מעוניינת במערכת יחסים – אינה מסוגלת להתעלם מתגובת גופה לגבר זה.
לכאורה, הוא מגיע להגן על לין מפני מקומיים נזעמים, שאינם רוצים שהבית שמיועד לשיקום נערותיה העברייניות, ימוקם בשכונתם. אבל לדעת לין, הוא מחפש הזדמנות להצטלם לתקשורת, לשחק את הגיבור – הדבר האחרון הדרוש לה או לבנות שלה.
הן זקוקות להבנה. לין יודעת היטב מרד נעורים מהו. היא חוותה על בשרה את המחיר שובר הלב של הדבר. היא לא מוכנה להתקרב כלל לסנטור הטוב, רק כדי לראותו נעלם לו ברגע שישיג את מבוקשו. למרבה הצער, אריק מסרב להיעלם.
ברגע שאריק מביט בעיני הברקת של לין, העניין שלו בקריירה נכנס לתחרות קשה עם העניין שלו בה. העובדה שהיא דוחה את עזרתו, רק מחזקת את משיכתו כלפיה. הוא נחוש להכירה ולעזור לה, גם אם פירוש הדבר מעבר פיזי ל‘בית האופק‘.
אבל כשהשניים נקשרים זה לזה בלב ובנפש, מתברר כי לין מנהלת מלחמה פרטית משלה כנגד שדים מעברהּ וכנגד ההשתוקקות הגוברת והולכת שלה אל הגבר היחיד שראוי כי תילחם למענו.

מוזמנים לדרג את הספר

5 / 5. דירוגים 1

Let us improve this post!

(Visited 623 times, 1 visits today)