0
(0)

Loading

מאיה בנקס – Maya banks
304 עמודים

ספר שלישי בסדרת "בעירה איטית", כל ספר נקרא בפני עצמו, בדרך אנחנו פוגשים דמויות מספרים קודמים.
הסופרת הזאת מפתיעה אותי כל פעם מחדש וזה לא בהכרח דבר טוב. יש לה ספרים שהם בסדר ויש לה ספרים שזה פורנו בלי כמעט עלילה.
אני תמיד מתלבטת האם לקרוא ספרים שלה. לרוב אני מתאכזבת כי הם פשוט לא טובים והיא נוהגת לחזור על עצמה. אם אתם מחפשים כאן רומן או תיאורים אירוטיים אני אחסוך לכם מראש אין כאן ותאמינו לי שחיפשתי טוב. יש כאן אהבה אבודה, מתח, פנטזיות, על טבעי שזה מוטיב שחוזר הרבה בספרים שלה.

גרייסי וזאק היו חברים לפני 12 שנה, גרייסי נערה ענייה מהצד הלא נכון של העיר, זאק בנו של מפקד המשטרה, חתיך ומאוהב עד כלות הנשימה בגרייסי. אבא שלו שונא אותה ורוצה להפריד בינהם. זאק לא מוותר הוא רוצה את גרייסי ושום דבר לא יעצור אותו, הוא יעשה את הכל שהיא תיהיה שלו.
מעשה מחריד ובלתי נתפס מפריד בינהם, הם מאבדים אחד את השני, גרייסי נעלמת וזאק מחפש אותה כל הזמן ולא מצליח לשכוח אותה.
הוא מחפש אותה בכל מקום ולא מוצא אותה. הוא לא מצליח להבין מה קרה ולאן היא נעלמה ולמה היא לא נפרדה ממנו לפני שנעלמה. המחשבות והתהיות האלה מלוות את זאק כל השנים. הוא מעולם לא הצליח לשכוח אותה.
פה ושם היו לו נשים אבל הוא מייסר את עצמו שהוא הבטיח את עצמו לגרייסי והוא הפר את ההבטחה.

יש בספר את האלמנטים של כוחות האל טבעיים שהסופרת נותנת לגיבורות שלה שזה משהו קצת שונה מספרים אחרים, בספר הזה לגרייסי יש את היכולת לקרוא מחשבות של אנשים אחרים.
גרייסי שונאת את זאק על מה שהיא חושבת שהוא עשה לה, היא לא מסוגלת אפילו לעמוד לידו בלי להתמוטט.
אני קיבלתי את הרושם שהיא שברירית להפליא, נפש פגועה, נוטה לבכות, אישה מאוד עדינה, צריכה להישען על גבר.
זאק פוגש את גרייסי במקרה אחרי 12 שנה, הוא לא מאמין שהוא מצא אותה והיא לא רוצה לראות אותו.
יש לו אוייבים הם מגלים את נקודת התורפה שלו גרייסי ומכניסים לה מכות וזורקים אותה בבית שלו.
לוקח לו הרבה זמן לרכוש את אמונה, רוב הספר נכתב מנקודת המבט שלו, גבר מיוסר ומאוהב, מתלבט עם עצמו מה לעשות ואיך למצוא את הדרך לליבה של גרייסי.

נקודת אור קטנה, שתי דמויות משניות וייד (הבוס של גרייסי) ואלייזה (עובדת עם זאק) הייתי שמחה עם הסופרת הייתה מרחיבה עליהם קצת יותר.
וייד גבר אגרסיבי וחזק שכנראה נדלק על אלייזה אשה חזקה שלא דופקת חשבון לאף אחד. הסיפור בין שניהם היה מעניין רק חבל שהוא נכתב בקצרה, היה מקום להרחיב במיוחד ששתי הדמויות היו מעניינות.

לסיכום:.
זה סיפור מתח ואפילו לא כתוב כל כך טוב, יש המון חזרות בעלילה שקראתי בספרים אחרים שלה. קיבלתי את הרושם שהסופרת פחות השקיעה בספר הזה. יש ספרים שחייבים לקרוא  זה לא אחד מהם.

2 כוכבים במדד שלי
המלצה על ספר נוסף נערת יום הולדת של פנלופה דגלאס

תקציר:
אומרים שאהבת נעורים אינה מאריכה ימים. אבל גרייסי, נערה מיוחדת אחת משכונת עוני, וזאק רובינגטון, הבחור הכי מוצלח בעיירה שלו, נחושים לנצח את כולם. עד שלילה אחד שינה לנצח את מסלול חייהם. גרייסי השבורה נעלמה בלי להשאיר עקבות, וזאק נותר מאחור, מתייסר במחשבות על מה שאירע לאהובתו. חיפושיו הנואשים במרוצת השנים לא העלו דבר.
עכשיו הוא נתקל בציור של מקום מיוחד שרק הוא וגרייסי הכירו. גרייסי שלו חיה, אם כך, ומציירת. כשהוא מאתר אותה לבסוף, הוא המום ושבור לב. שכן היא משוכנעת שהוא בגד בה לפני שנים רבות.
לזאק יש אויבים, וברגע שהחולשה שלו מתגלה, גרייסי הופכת ליעד נקמה. כדי לזכות באמון שלה ובאהבתה יהיה עליו להציל אותה. והוא נודר לעולם לא להיפרד ממנה שוב.

סוף סוף בטוחה

מוזמנים לדרג את הספר

0 / 5. דירוגים 0

Let us improve this post!

(Visited 291 times, 1 visits today)